سیدحسن نصرالله: در جنگ 33 روزه ، شیمون پرز دچار توهم شده بود
نوشته شده توسط : chudae

به گزارش ایرنا از بیروت، دبیركل حزب الله لبنان طی مراسمی كه هم اكنون چهارشنبه شب در 'ملعب الرایه' ضاحیه جنوبی شهر بیروت به مناسبت سالروز پیروزی مقاومت اسلامی در جنگ 33 روزه سال 2006 در حال برگزاری است و در آن هزاران تن از مردم لبنان، شخصیت های سیاسی بارز داخلی و بین المللی از جمله نمایندگان روسای جمهور، مجلس و نخست وزیر لبنان و 'غضنفر ركن آبادی' سفیر كشورمان در این كشور حضور دارند، سخن می گوید.

سید حسن نصرالله افزود: صهیونیستی ها همواره از دستاورهای بزرگ سخن می گفتند و از عملیات نوعی كه اسم آن را 'عملیات توازن' گذاشته بودند، دم می زدند.

دبیركل حزب الله ادامه داد: اسراییلی ها در روز جمعه 14 ژولای سال 2006 میلادی به لبنان حمله كرده و كابینه كوچك در آن زمان طرح حمله علیه لبنان را تصویب كرد.

وی ادامه داد: در این طرح آنها (به اصطلاح) اقدام به جمع آوری معلومات بسیار دقیق و مهم از ما كرده و و اظهار داشتند كه می دانیم كه همه سامانه های موشكی حزب الله، ساخت ایران است.

نصرالله تأكید كرد: وزیر جنگ این رژیم در آن زمان گفت كه ما جایگاه های نصب سامانه های موشكی حزب الله را در جنوب لبنان می دانیم و مانورهای دقیق و جدیدی را برای حمله به این پایگاه ها انجام دادیم.

وی تأكید كرد: یك ساعت پس از تصویب این طرح، چهل فروند جنگنده رژیم صهیونیستی طی عملیاتی بیش از چهل هدف را مورد اصابت قرار دادند كه این عملیات 43 دقیقه به طول انجامید و هدف های مورد نظر نیز پایگاه های موشك های فجر سه و فجر پنج بود كه توسط رژیم صهیونیستی نابود شد.

دبیر كل حزب الله با اشاره به اینكه 'آنها مدعی شدند كه 60 تا 70 درصد از توان موشكی حزب الله را نابود ساختیم'، ادامه داد: در واقع مقاومت به تحركات دشمن درخصوص سیستم موشكی حزب الله با برد متوسط پی برد و با اجرای نقشه ای دقیق، بدون آنكه آنها بفهمند، در بازیشان به منظور جمع آوری اطلاعات به آنها یاری رساند.

وی افزود: اولین موفقیت امنیتی مقاومت این بود كه فهمیدیم اسراییل جای سامانه های موشكی را می داند.

سیدنصرالله گفت: دومین موفقیت امنیتی نیز این بود كه مقاومت توانست این سیستم ها را بدون اینكه اسراییلی ها بفهمند ، از اماكن خود منتقل كرد؛ ، آنجا به واقع خالی از هرگونه موشكی بود چرا كه این سیستم ها از جاهای اصلی خود منتقل شده و 33 روز پیاپی فعالیت كردند و حتی آماده هدف قرار دادن تل آویو نیز بودند.

دبیركل حزب الله ادامه داد: عملیات توازن ویژه را كه نیروی هوایی اسراییل به آن مباهات می كرد از نظر ما عملیات توهم ویژه بود چرا كه توسط مقاومت خنثی شد.

ادامه دارد.....

1592

خاور**2023**1030





:: برچسب‌ها: تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: